Pages

Friday, August 21, 2009

KHALID IBRAHIM-TAK KISAH KALAU MELAYU YANG DILUKAKAN

"SIBUK SUSUKAN KERA DI HUTAN"
"JANGAN JADI LEMBU KORBAN"

Tan Sri Khalid Ibrahim, bersungguh-sungguh mempertahankan keputusan pembinaan kuil di Seksyen 23 Shah Alam. Katanya, rakyat kena bertolak ansur. Khabarnya ada 400 penduduk Melayu yang diarahkan beliau untuk mesti bertolak ansur dengan 40 penduduk india. HEBAT.

Nampaknya perkiraan untuk mendapatkan undi bukan Melayu sudah menjadi satu kegilaan yang luarbiasa dalam pimpinan PR. Nampaknya mereka dah ambil sikap alang-alang menyeluk pekasam.
Mereka tahu bahawa mereka akan menyinggung sebahagian besar orang Melayu. Tetapi mereka juga tahu bahawa sebahagian kecil Melayu sudah cukup solid dan taksub menyokong mereka.

Itu memadai kerana dengan pelbagai langkah radikal (mengorbankan kepentingan Melayu), mereka jangka undi dari bukan Melayu akan mereka dapat 99.9 peratus.
Kerana mereka telah memegang tampuk negeri, tidak banyak yang mampu dibuat oleh orang Melayu, tapi soalnya sejauh manakah mereka tergamak "menyembelih satu persatu" hak Melayu.
Dan sejauh manakah pula para pengikut Melayu PKR dan PR, yang telah "dipukau dan dilencongkan", memiliki kekuatan dalaman untuk "menarik keluar leher mereka dari terus disembelih dan dijadikan lembu korban"?

No comments:

Post a Comment