Tuesday, March 22, 2011

VIDEO SEKS: SKRIP & LAKONAN ANWAR...

Seharian kami menggodak berita untuk mendapat maklumat sebenar kes video seks anwar, secara jujur kami katakan, 24% dalang disebalik isu video ini berpunca daripada internal problem (masalah dalaman) yang cukup meruncing dalam pkr.
manakala 75% konklusi yang kami memperolehi mengatakan teori sun tzu art of war yang pernah menyatakan akan taktikal untuk menumpaskan musuh adalah dengan mencederakan diri sendiri. dengan kaedah sebegini, maka fokus musuh dapat di alpa kan buat sementara waktu.

aku memberikan beberapa teori untuk rakyat berfikir.
harus diingat, bila memikirkan tentang anwar anda harus berfikir di luar kotak. bila aku melihat kelibat saifudin nasution semasa press conference video seks tadi, teringat aku akan cerita lama.
cerita semasa kami dalam pkr. pada waktu itu saifudin adalah calon pkr untuk dun lunas. dalam ceramah terakhirnya, di depan ribuan penyokong dia berpura-pura menjawap panggilan telefon. diperbualkannya dengan penuh serius dengan mimik muka penuh kerisauan. selang 2minit, dia berhenti bercakap. audience mula tertanya-tanya apasal dia berhenti, lalu diumumkan di khalayak umum bahawa umno sedang menghantar puluhan bas yang kononnya membawa pengundi hantu. kecoh prk lunas. insiden keganasan semasa prk lunas sudah termaktub dalam sejarah.
kami bertanya saifudin, betul ke ada bas yang membawa pengundi hantu ? DIA JAWAP TAKDE...
POLITIK SENSASI YANG MENCETUSKAN PANIK DIAJAR SECARA BAIK OLEH ANWAR IBRAHIM.

jelas keputusan prk lunas berpihak kepada saifudin, dengan majoriti tipis. permainan decoy (helah) yang penuh gempak adalah nyawa hidup pkr, sebut anwar ibrahim. sewaktu pemecatannya pada 2 september 1998, dia ada menyebut akan konsirasi peringkat tertinggi pimpinan negara untuk menjatuhkannya. ini fitnah jahat dan rekayasa cerita yang mahu menumbangkan anwar ibrahim.
pada waktu itu, hampir kesemua orang melayu jatuh simpati. buktinya keputusan pilihanraya umum 1999 hampir kesemua seat parlimen umno tumbang..

namun setelelah 10 tahun, baru kita tahu kes espionage(agen pengintip),betrayal,liwat,seks luar tabie,seks dalam tabie dan segalanya semakin terdedah. orang melayu sudah dikenali resam budayanya. budaya amok dan cepat melatah sudah sebati dengan tabie. anwar menggunakan kesempatan ini untuk meraih simpatisan.
kes mata lebam.. ramai yang menyalahkan kerajaan dan polis kerana bertindak kejam terhadap anwar.
seperti ulangan transkrip aku diatas yang menyebut akan ide sun tzu (mencederakan diri sendiri) anwar mengulangi kaedah yang sama.
anwar ibrahim provoke ketua polis negara rahim nor. bagaimana anwar tahu yang masuk ke dalam lokapnya sewaktu ditahan itu adalah orang yang bernama rahim nor ?

anwar cam rahim nor kerana rahim berdehem ! jadi inilah peluang untuk anwar meraih politikal mileage.. anwar berkata kepada rahim nor "KAU BAPAK ANJING ".. rahim melalui satu hayunan terus melepas tumbukan ke mata kiri anwar. inilah insiden yang digelar kumpulan reformis sebagai 'mata lebam'.
nampak tak rangka-rangka puzzle yang sudah mula aku cantumkan ?
anwar sanggup rosak/hina/cederakan diri demi mengalih isu yang sedang dihadapinya.
rahim nor orang yang baik. anwar pandai menggunakan 'kelemahan/geram' rahim nor dengan menggelarkannya sebagai bapak anjing. sejarah pahit lampau dimana sebuah keluarga diraja menahan seorang polis dalam kandang anjing dijadikan modal untuk anwar provoke rahim nor.
inilah....melayu bernama anwar. lepas kes mata lebam, apa isu yang tenggelam ? isu kenapa anwar dipecat. licik bukan manusia bangsat ini bermain politik.
kes arsenik. satu lagi ulangan rekayasa ciptaan anwar untuk memfitnah kerajaan.

harus diingat, arsenik timbul setelah anwar mendengar barisan alternatif (pas,pkr,dap) hampir berpecah kerana perbezaan idelogi. jadi untuk menarik balik sokongan yang hampir hilang itu, isu arsenik mula dimainkan. bila anwar tersepit , anwar akan melakukan diversion.
kes 16 september muncul kerana apa ?  kerana saiful sudah bersumpah di dalam masjid mengatakan anwar meliwatnya. disinilah kelicikan anwar bermain isu ,menutup isu dan mencipta isu.
siapa datok T ? apa motif beliau di sebalik penyebaran cerita video seks anwar ?

tak siapa mengenali datok T. ada yang berkata dia cina. tidak, dia bukan cina tetapi maklumat menyatakan dia mamak bernama tajudeen. seorang lagi rakan beliau sewaktu penyiaran video seks di carcosa seri negara bernama ali. pelik ? kenapa datok T nak bagi kata dua kepada anwar dan azizah untuk meletak jawatan dalam masa 7 hari ?
adakah datok T seorang politician. adakah datok T ditipu anwar ibrahim. pelbagai spekulasi boleh timbul. andaian ia melibatkan krisis dalaman antara mereka tidak boleh ditolak.
namun andaian planted (menanam) agen bernama datok T untuk mencemarkan namanya( anwar) juga tidak boleh disangkal.
seperti kes pemecatan,kes mata lebam,kes arsenik dan kes 16 september kesemuanya anwar cipta untuk divert isu dan masalah peribadinya.
1) pemecatan anwar kata ini fitnah, namun akhirnya kita tahu siapa dia
2) mata lebam anwar kata polis jahat,tetapi sebenarnya dia provoke rahim nor.

3) arsenik anwar kata dia diracun,tetapi sebaliknya dia mahu gabungan pembangkang bersatu.
4) 16 september dia cipta kerajaan tumbang,namun sebaliknya dia mahu menutup isu liwat.

hari ini stail politik murahan ala propaganda tepi jalan mula dilakukan anwar.
video seks saya tidak benar. jika ditakdirkan datok T tidak mengotakan janjinya untuk mendedahkan video itu selepas 7 hari...
anda rasa siapa yang bakal kena? umno jugak. typical stail politik pakatan, semuanya salah umno.
anak dorang berak cair pun disalahkan umno....dah nampak game ini. jadi gap, kenapa video seks ini diletupkan ?
tuan-tuan yang dihormati, ingat tak lelaki bernama azmin ali.
anwar sanggup mati kerana azmin ali. kasih sayang mereka tak boleh dipisahkan.
sehari dua lagi hakim kes liwat akan memberikan keputusan samada anwar wajib beri DNAnya kepada mahkamah . DNA ini bukan sahaja melibatkan kes anwar meliwat saiful , sebaliknya melibatkan persoalan siapa ayah afifa, anwar ibrahim atau azmin ali.
AZMIN ALI ARAHKAN ANWAR JANGAN BERI DNANYA !
teori kami yang lengkap ini menyatakan secara konklusif, isu video seks ini sengaja dibuat bagi menutup cerita desakan rakyat yang mahu anwar memberikan DNA nya kepada mahkamah.
kami cabar dato T, jangan jadi pembohong dan agen penipu yang berkerjasama dengan anwar.
jika benar kamu ada video tape skandal seks anwar, dedahkan pada umum.

percayalah lepas 7 hari, datok T ni takkan keluarkan bukti sepertimana yang dijanjikan.
fokuskan pandangan rakyat terhadap isu sebenar, anwar wajib berikan DNA nya kepada mahkamah !
kepada datok T, selagi video seks ini tidak diedarkan kepada rakyat selagi itu kami akan panggil kamu penipu besar, namun sekiranya sudah tersedar klip video seks itu dan terbukti suspek yang disyaki itu anwar ibrahim, maka aku akan tarik balik artikel ini.
Petikan Dari Blog GAP

3 comments:

  1. kau ni xde keje lain.. g la mnumbang kpada ekonomi ngara.. sebok sgt cite anwar asal? nak jd pemimpin ke? ni keje org bodo tau?

    ReplyDelete
  2. hey anon 10:35

    anwar jd pemusnah ekonomi negara ko tak komen pulak

    ReplyDelete
  3. ANon 10:35 tu suruh ZMJ g menumbang ekonomi negara. Pengkhianat negara anon 10:35 ni.

    ReplyDelete